Lp. |
Branża |
Opis wykonanych prac |
1. |
Drogowa |
- roboty ziemne km 50+080 – km 50+104 (przy obiekcie WA-39), km 61+000 – km 61+350, km 62+600 – km 62+750, wraz z przejazdem awaryjnym, km 64+300 – km 64+500, na dojazdach do obiektów PZ-39a, PZ-40a, PZ-55;
- stabilizacja km 61+250 – km 61+350, km 62+600 – km 62+750 wraz z przejazdem awaryjnym, km 64+300 – km 64+500, drogi dojazdowe do zbiorników;
- warstwa mrozoochronna, km 50+800 – km 54+131 doziarnienie warstwy mieszanką kruszywa łamanego 0/31.5mm, km 61+350 – km 63+200 wraz z przejazdem awaryjnym; km 64+950 – km 65+550 wraz z przejazdem awaryjnym, łącznica południowa nr 1 i nr 2 węzła Luboszów;
- podbudowy z kruszywa łamanego 0/31.5mm łącznica południowa węzła Luboszów;
- podbudowa z chudego betonu km 63+400 – km 64+260, km 65+060 – km 65+570, km 66+830 – km 69+225,
- nawierzchnia z betonu cementowego km 54+600 – km 56+525, km 57+815 – 59+280;
- odwodnienie drogi – drenaż pas dzielący: km 52+099,65 – 52+600,00; km 53+150,00 – km 53+405,30
- Humusowanie pasa dzielące – pas dzielący od km 58+000 do km 61+000 – prace trwają
- Rozbiórka barier stalowych – pas dzielący od km 54+600 do km 59+300 – prace trwają
- wykonywanie dróg i placów tymczasowych, ustawienie ogrodzeń tymczasowych,
|
2. |
Mostowa |
- WA 39 – betonowanie płyt przejściowych,
- PZ39a – montaż południowej części konstrukcji przejścia z blach falistych 80%,
- PZ 40a – podpora 1, zbrojenie i betonowanie 5 segmentów fundamentu,
- MA 44 – zbrojenie i betonowanie stopy fundamentowej i cokołu filara na podporze 2,
- PZ45a – betonowanie fundamentów,
- WA 47 – izolacje cienkie, zasypki, beton podkładowy oraz płyty przejściowe,
- PZ47b – betonowanie fundamentów podpory 2 etap 2,
- WD53 – Zasypki, sprężenie ustroju, montaż dylatacji,
- PZ 55 – Montaż belek korytkowych sekcja 3,4,5, montaż płytek wypełnienia, montaż zbrojenia poprzecznic oraz płyty ustroju sekcje 3 i 4,
|
3. |
Inżynieria ruchu |
- opracowywanie projektów COR wraz z procedurą zatwierdzenia dokumentacji,
- wdrożenie zamiennego COR zgodnie z zatwierdzeniem nr 163/4081/2021 z dnia 16.06.2021 rok o nazwie: Projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas remontu obiektu WD-53 w km 70+887 w zakresie węzła Golnice DK18 z DW297 – Etap 4 oraz 225/4081/2021 z dnia 26.07.2021r o nazwie: Projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy obiektu PZ-55 w km 71+400 w zakresie autostrady A18 – Etap 1 wraz z późniejszą zmianą zgodnie z zatwierdzeniem 082/4081/2022 z dnia 15.03.2022 rok o nazwie: Projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy obiektu PZ-55 w km 71+400 w zakresie autostrady A18 – Etap 1 realizowane w ramach inwestycji: Budowa autostrady A18, odcinek granica woj. Lubuskiego i dolnośląskiego – węzeł „GOLNICE” od km 50+000 do km 71+533,
|
4. |
Pozostałe branże |
- Zbiorniki – Umocnienia dna i skarp zbiornika oraz wjazd do zbiornika ZE-58,
- Zbiorniki – umocnienia wjazdu do zbiornika ZE-52,
- Studnie kanalizacyjne w pasie dzielącym wraz z wpustami km 53+150 od studni 142/15 do 142/16 na kanale Kd 142 oraz km 53+345 od studni 143/04 do 143/02 na kanale Kd 143,
- Kanał Kd-141, Kd-144, Kd-150 (zespoły oczyszczające przy ZE-56), Kd-150A,
- Studnie wraz z wylotami na kanale Kd-151, Kd-153 (zespoły oczyszczające przy ZE-58),
- Kd-154 (zespoły oczyszczające przy ZE-58), Kd-160 (zespoły oczyszczające przy ZE-64),
- Kd-162 (zespoły oczyszczające przy ZE-65), Kd-163 (zespoły oczyszczające przy ZE-65),
- Przykanalik od wpustu WS 264 w km 61+128,
- Kanał technologiczny wraz ze studniami kablowymi SKR-2 od studni 680 do 695,
|
5. |
Nadzory |
- nadzór przyrodniczy zakończony raportem za m-c czerwiec,
- nadzór archeologiczny zakończony raportem za m-c czerwiec
|
6. |
Inne |
- ofertowanie i kontraktacja robót,
- weryfikacja otrzymanej Dokumentacji Projektowej, kontynuacja przeglądu Dokumentacji Projektowej i zgłaszanie dalszych spostrzeżeń / uwag i wniosków o uzupełnienie braków / wyjaśnienie rozbieżności,
- opracowywanie Dokumentów Wykonawcy (wnioski materiałowe, zgłoszenia PZJ, projekty technologiczne).
- wykonywanie modeli projektowych robót ziemnych
|