Wykonawca w bieżącym okresie sprawozdawczym wykonał następujące roboty:
Warunki ogólne
- Uzgodniono i zatwierdzono projekt Tymczasowej Organizacji Ruchu:
- COR10 – zabezpieczenie przejazdu przy obiektach PZ-35a i PZ-36a,
- Trwają uzgodnienia projektu Tymczasowej Organizacji Ruchu:
- COR11 – przejazdy awaryjne.
- Przekazano miesięczny raport przyrodniczy oraz nadzoru archeologicznego.
- Trwają prace przygotowawcze placu pod magazyn kruszywa przy łącznicy węzeł Iłowa.
- Zatwierdzono rewizję nr 02 Programu robót.
Roboty drogowe i zieleń
- Rozbiórka nawierzchni betonowej i pobocza po stronie lewej w km 33+760 – 35+500
i 41+000 – 43+500 oraz po stronie prawej w km 37+500 – 39+000. - Odhumusowanie w km 35+700 – 39+500.
- Roboty ziemne po stronie lewej w km 41+000 – 45+500 oraz po stronie prawej
w km 36+000 – 36+800 oraz w km 38+000 – 40+000. - Roboty ziemne (nasypy, w trakcie) w km 35+530 – 36+000 oraz 37+875 – 38+000
- Warstwa ulepszonego podłoża po stronie lewej w km 44+000 – 45+500, w km 46+000 – 47+500 i 48+500 – 49+600 oraz po stronie prawej w km 39+800 – 41+350 i 47+800 – 48+250.
- Wstępne rozłożenie warstwy mrozoochronnej po stronie lewej w km 44+000 – 45+500,
w km 46+000 – 47+500 i 48+500 – 49+600 oraz po stronie prawej w km 34+500 – 35+100 i 39+800 – 41+350. - Przestawienie ogrodzenia autostradowego w km 37+600 – 37+850.
- Rozbiórka barier stalowych w poboczu w km 35+800 – 41+000 oraz barier pojedynczych
w pasie rozdziału w km 35+920 – 39+530. - Kruszenie materiału z rozbiórki nawierzchni betonowej.
Roboty mostowe
- Obiekt WA-30
- Zakończenie zabezpieczenia istniejącej jezdni grodzicami wraz z kotwieniem.
- Zakończenie prac rozbiórkowych.
- Wykonanie warstwy wyrównawczej z chudego betonu podpora P1 oraz P2.
- Obiekt WA-31
-
- Betonowanie korpusu podpory P2.
- Zbrojenie oraz szalowanie skrzydełka podpory P2.
- Wykonanie zasypek fundamentowych wraz z izolacją cienką podpory P1 oraz P2.
- Obiekt MA-33
-
- Wykonanie betonowania fundamentu, korpusu i skrzydełka podpory P1.
- Wykonanie sondowania sondą CPTU przy podporze P2 oraz P3.
- Obiekt PZ-35a
-
- Betonowanie fundamentu podpory P3 segmenty 1,2; 3,1; 2,2; 3,2.
- Betonowanie ścian podpory P3 wszystkich segmentów.
- Wykonanie izolacji cienkiej fundamentu podpory P2 oraz P3.
- Wykonanie zasypek fundamentowych podpory P2 oraz P3.
- Rozpoczęcie montażu konstrukcji stalowej z blachy falistej strona południowa.
- Usunięcie grodzic technologicznych przy podporze P2.
- Obiekt PZ-36a
-
- Betonowanie fundamentu podpory P3 wszystkich segmentów.
- Wykonanie izolacji cienkiej fundamentu podpory P2
- Wykonanie zasypek fundamentowych podpory P2.
- Usunięcie grodzic technologicznych przy podporze P2.
Roboty branżowe
- Budowa kanalizacji i urządzeń oczyszczających
- Budowa zbiornika nr 50 – uszczelnienie i umocnienie dna i skarp, budowa kanalizacji KD139, prace wykończeniowe.
- Budowa zbiornika nr 49 – uszczelnienie i umocnienie ścian i skarp.
- Budowa zbiornika nr 48 – roboty ziemne, uszczelnienie i umocnienie dna i skarp zbiornika.
- Budowa zbiornika nr 47 – budowa kanalizacji KD 127, prace wykończeniowe.
Energetyka
- Przebudowa linii SN: linia L806 w km 36+340; linia L806 w km 38+110; linia L866
w km 45+380.- Prace przygotowawcze związane z przebudową linii WN 110 kV Linia S – 318 Jankowa Żągańska – Bolesławiec w km 36+100, 45+550, Linia S – 318
Telekomunikacja
- Budowa kanalizacji teletechnicznej w km 46+000-47+500.
Zaawansowanie procentowe postępu prac | |
Rodzaj wykonywanych robót | wykonano
w okresie rozliczeniowym |
Procentowe zaawansowanie dla całości robót | 4,7% |
DZIAŁ OGÓLNY | |
Wymagania ogólne oraz Zaplecze IK i W | 2,3% |
ROBOTY DROGOWE I ZIELEŃ | |
Roboty przygotowawcze | 17,7% |
Roboty ziemne | 5,4% |
Podbudowy | 5,3% |
Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu | 0,5% |
ROBOTY MOSTOWE | |
Obiekt WA-30 | 4,9% |
Obiekt WA-31 | 6,1% |
Obiekt MA-33 | 3,5% |
Obiekt PZ-35a | 15,0% |
Obiekt PZ-36a | 3,8% |
ROBOTY BRANŻOWE | |
Kanalizacja deszczowa | 6,1% |
Zbiorniki retencyjne | 10,0% |
Przebudowa i budowa linii SN | 13,5% |
Przebudowy linii WN | 5,4% |
Telekomunikacja | 1,5% |